Блог, в който ще намерите интересни идеи за маникюр, грим, ревюта на козметика и книги, както и много други полезни и забавни нещица :)

четвъртък, 30 януари 2014 г.

Beauty haul: January 2014

Здравейте приятели, :)

Днес ще ви покажа една публикация, за която дълго време се чудих, дали да направя... но накрая се реших, като си наумих да я пускам предпоследният ден от месеца, за да сложа всичко, което съм си взела през него. Тава са нещата, с което се сдобих през този първи месец на годината.


-------------------------

1. В банята...

В банята този месец пристигнаха тези четири нещица.

1. Душ гелът на Balea - Fiji Passionfruit от лимитираната серия, която
тече в момента. Какво да кажа за него... Пени се сравнително добре, искаше ми се аромата да беше по-силен, и по-траен защото много ми харесва, но....  Общо взето хубаво душ-гелче, много сладко и приятно.
Цена: 2,49лв.
Продукт: 300мл.
Бих ли го купила отново: Искам да пробвам и другите душ-гелове от тази марка, и може би тогава бих си го взела отново ако го има все още. 

2. Himalaya Herbals - Gentle Exfoliating Daily Face Wash All Skin Wash - говорила съм за този продукт ето тук.
Цена: 6,49лв.
Продукт: 150мл.
Бих ли го купила отново: Не.



3. Nivea aqua effect Sanftes Reinigungsmousse - това е една успокояваща почистваща пяна за суха кожа. - за този продукт също съм говорила тук.


Цена: 7,49 лв.
Продукт: 150мл.
Бих ли си го купила отново: Да, да и пак да! Влюбена съм в този продукт.


 4. Bilka - Intimate Gel Hydrating - след толкова хвалби реших и аз да го пробвам и останах наистина очарована от този продукт. Много добре се пени и оставя чувство за свежест през целия ден. Аз го ползвам сутрин и вечер, затова не мога да гарантирам обещаният му 24 часов комфорт, но за 12 часа се справя повече от добре.

Цена:4,45 лв.
Продукт: 350мл.
Бих ли си го купила отново: Със сигурност!

-----------------------------------------------
И сега към втората част от покупките...
Грижа за лицето. 

1. Garnier Micellar Cleaning Water - все още не мога да кажа много за тази мицеларна вода, някак си съм с раздвоени чувства зареди това, че веднъж ми запари в областта на носа и това, че не може да се справи добре с водоустойчивата очна линия на Essence. От друга страна пък е много нежна към кожата и ми харесва чувството на чистота след като изчистя лицето си с нея. Затова засега ще се въздържа от мнение, и ще напиша статия по-късно след като съм я изпробвала по-дълго.

Цена:8,99 лв.
Продукт: 400мл.
Бих ли си го купила отново: Все още не знам.

2.  Bilka Крем за лице Хидратиращ 24 ЧАСА - вече съм говорила за него тук, но искам да добавя нещо. Крема явно не действа на суха и декихдатирана кожа, защото сега след като отново кожата си ми е наред, го ползвам и нямам никакви оплаквания, хидратира си много добре и след като попие вече се усеща, за разлика от преди, когато кожата ми беше по-дехидратирана.

Цена:6,49 лв.
Продукт: 40мл.
Бих ли си го купила отново: По скоро не. 






3. Бочко - Крем при подсичане и кожни раздразнения с екстракт от смрадлика. - Всеки знае чудесата, които прави Бочки. В моя случай не ми помогна за това, за което го бях взела, но все ще помогне в бъдеще.


Цена 1,97лв.  
Продукт: 40 мл.
Бих ли си го купила отново: Разбира се, та това е Бочко.

4. Nivea Creme универсален крем - помогна ми в доста тежък, момент и си го обичам много, но ми идва прекалено мазен и го използвам само вечер.

Цена: 1,69лв.
 Продукт: 30 мл.
Бих ли си го купила отново: Да. 

5. Kasy - Rose Water with natural rose oil - много хубава розова вода доволна съм от нея. Взех си втора опаковка, защото доста бързо свършват хиххи....

Цена: 0.80лв.
Продукт: 120мл.
Бих ли си го купила отново: Докато я има в кварталното магазинче ще си я взимам.


--------------------------
Този месец  се снабдих, и с някои нещица на маникюра. 



1. Лакочистител от Lilly с ацетон - нямаше го любимият ми зелен лакочистител, и без много да гледам грабах този и когато се прибрах видях, че е с ацетон. Много се ядосах, но няма какво да направя...



Цена: 1,49лв.
Продукт: 150мл.
Бих ли си го купила отново: НЕ!




2. Това са новите допълнения от рафта с лакове. Благодарение на тях си направих този невероятен маникюр, който ви бях показала.

Golden Rose RICH COLOR №49 
Цена: 2,00лв. за 10,5мл продукт.



Perfect № 31 S
Цена: 2,20лв.

Catherine Arley Silky Touch № 60
Цена: 1,70лв. 

 3. Това е последното нещо, което си взех този месец. Още се съм го изпробвала, но много скоро ще ви покажа резултати от него.

Цена: 1,90лв.
 ------------------------------

И това беше от мен, надявам се да ви било забавно. Приятен и весел ден от мен.

До скоро, Мишел.  :* 


Няма коментари:

Публикуване на коментар