Блог, в който ще намерите интересни идеи за маникюр, грим, ревюта на козметика и книги, както и много други полезни и забавни нещица :)

сряда, 8 януари 2014 г.

Nail Аrt: Winter mermaid

Здравейте приятели.

Днес ще си покажа лака, с който съм вече трети-четвърти ден и сякаш с всеки ден се влюбвам все повече в него. От началото бях много скептична, когато взимах единият от цветовете, но те изключително добре се синхронизираха и сега постоянно си гледам ноктите. :D



Това неоспоримо ми стана любимият Маникюр за месеца, въпреки, че още сме едва в началото му. Но сега нека ви запозная с продуктите, който сътвориха този маникюр.



Ще започна от ляво на дясно, като ще ви запозная малко повече със всеки един от лаковете, които използвах.


1. Както обикновено първо използвах заздравителя за нокти на Perfect 3 in 1 Hardener. Използвам този заздравител от доста време и мога смело да заявя, че много го харесвам. Но и да спомена, че все още ми се цепят ноктите въпреки, че този заздравител трябва да премахне това, вярно, не се цепят, както преди, но може и по-добре да бъде...
Цена: 2,10 лв. за 13мл.

2. За основен лак избрах този млечно синьо-бял лак, за който в магазина доста се чудех, но се оказа една от най-добрите ми покупки. 
Golden Rose RICH COLOR №49. Това е един от най-плътните лакове, (да не кажа най- плънтия) който някога съм ползвала. Нужно ми беше само един слой, за да получа точния цвят, като от шишенцето. Изключително съм доволна и със сигурност ще си взема и други цветове от тази серия, като се надявам и те да са със същата плътност, както този.
Цена: 2,00лв. за 10,5мл продукт.

3. Perfect № 31 S - (или поне се надявам това да е номера, защото когато търсих в Интернет не го намерих) Това малко приятелче, стана един от любимите ми лакове. Изключително красив глитер, който страшно много ми напомня на люспи от опашка на русалка. Има синьо-зелени едри частички, както и тъмно сини в различни по-малки размери, а нанесено всичко това на ноктите стои приказно. Но нещото, което най-много ме изненада, е че дори след третия слой, който нанесох, този лак изсъхва изключително бързо. Със сигурност ще пробвам в скоро време и други глитери от тази марка.
Цена: 2,20лв.

4. Catherine Arley Silky Touch № 60 - ( отново не съм много сигурна за номера) - този лак нанесох върху лака на Golden Rose за повече блясък, но ми трябваха два слоя, за да се сдобия с повече блестящи топченца, защото лака е доста рядък, но въпреки това ми харесва. Блясъците преминават в цветовете на дъгата при слънчева и изкуствена светлина, което е страхотно.
Цена: 1,70лв.

И това беше, лака е изключително лесен, но според мен е много красив и определено предизвиква внимание. Ето сега и малко повечко снимки...



И като завършек на публикацията искам да спомена това, че лаковете са изключително трайни или поне в срок от три-четири дни.

Е това е от мен днес. Надявам се да ви е харесала публикацията и много ще се радвам, ако ми пратите снимки с ваш любим лак в момента на Фейсбук страницата ми ето тук.

Целувки Мишел :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар