Блог, в който ще намерите интересни идеи за маникюр, грим, ревюта на козметика и книги, както и много други полезни и забавни нещица :)

сряда, 1 януари 2014 г.

Part of my Wishlist for 2014

Честита Нова Година, приятели :)

   Реших да създам отново блог, но този път много по-уверена и по-решителна. Той ще съдържа теми, които се надявам да ви бъдат интересни, както за мен така и за вас.

Е нека да започваме с първата публикация, която както си личи от заглавието е Част от моя списък с желания за 2014 година, а именно тази част от списъкът, която е сред първите редове от листите...  :D

Първо ще започна с козметиката... изненадах ли ви хихи... да доста от публикациите ще са свързани с козметика, както декоративна така и бяла, но да започвам...
Ще започна първо с Бялата козметика...

снимката е от Интернет
Bioderma Sensibio H2O мицеларна вода за нормална до смесена кожа. До сега съм използвала само една опаковка и то от 100мл., но този път искам да си взема бутилката от 500мл., помня, че бях изключително доволна, но искам да видя, как в по-дългосрочен план ще се отрази на кожата ми.


Цената на бутилката от 500мл. варира около 35лв.





Снимката е от Интернет
Garnier Micellar Cleaning Water това е сравнително нов продукт на пазара, и мисля, че след като изхабя моята мицеларна вода ще си взема първо нея. За сега съм чела само в един сайт отзиви за нея, които бяха положителни, но определено ще се ровя още.

Лично аз съм я виждала само в бутилка от 400мл и мисля, че се предлага само в този размер.
Цената на бутилката варира около 8 - 9 лв.




Снимката е от Интернет
L`Oréal Skin Perfection 3 in 1 мицеларна вода за почистване на лице... да малко съм обсебена от мицеларните води, но според мен за кожата на лицето трябва да се полагат сериозни грижи.
Чувала съм доста положителни отзиви за въпросната вода и мисля да го пробвам през тази година хихи...

Предлага се в бутилка от 200мл.
Цената варира около 8 - 9 лв.




Има още две-три мицеларни води, които искам да изпробвам, но тези трите са на челните места.

Снимката е от Интернет
Garnier Pure Active Fruit Energy Scrub ексфолиант за лице. Искам да изпробвам този продукт, от както се появи на пазара. Изглежда ми изключително свеж и много се надявам да ми хареса поне, колкото Garnier Pure 3 in 1 измиващ гел,скраб и маска за лице за мазана кожа , който ми е любимият почистващ продукт.

Предлага се в опаковка от 150мл.
Цената варира около 8 - 10 лв.




Снимката е от Интернет
През идната година искам да пробвам и продукти от марката Freeman, която срещах доста често из блоговете досега, чела съм само хубави неща за нея. Силно се надявам да остана доволна.






Това е най-главното от списъкът ми с Бяла козметика, която искам да тествам през 2014г. Сега да се прехвърлим към Декоративната козметика, която изобщо не е много, както сами ще видите... хихих


Снимката е от Интернет
M.A.C. Lipstick Russian Red - влюбена съм в това червило. Това е червилото, което най-много искам!!! Не знам, как ще ми стои, или дали ще ми хареса...  но вече втора година бленувам за него, и много се ядосвам, че тука в Бургас нямаме магазин на МАС... но какво да се прави... хиххи... ще чакам до пролетта, когато ходим към София... (но не знам, дали и тогава ще мога да се домъкна до мола)...




Да... това е единственото нещо, което е оградено с червен химикал в тетрадка ми с желания ... хиххи...Другите, са най-обикновени нещица, с които малко по-малко ща се сдобивам и ще ви показвам.

И сега към втората част от Списъкът ми с желания,... а той е свързан с едно от любимите ми занимания... КНИГИТЕ...

Първата поредица, с която най-много искам да се сдобия е продължението на Академия за вампири(да и аз бях под вампирската мания, която завладя страната хихи).
 Кръвни връзки:

Кн.1 Кръвни връзки - 13.90 лв.
Кн.2 Златна лилия - 13.90 лв.
Кн.3 Индигова магия - 13.90 лв.



 Втората поредица, която искам да видя е тази: 
Трилогията  "Скъпоценни камъни"
Рубинено-червено - 11.90 лв.
Сапфирено синьо - 12.90 лв.
Смарагдово зелено - 14.90 лв.

Изглеждат ми интересни и малко по-различни, но въпреки това, още се чудя. Ще се радвам, ако някой от вас сподели мнението си за тях, ако ги е чел. 








Е това беше малката част от Списъкът ми с желания. Надявам се да ви е бил интересен този мой първи пост. Ще се радвам много, ако споделите и вашите списъци с желания за 2014 година. 
Ще се радвам, ако харесате Facebook страницата ми, където ще публикувам планове за нови публикации, както и ще отговарям на възникнали въпроси от ваша страна или препоръки. 

Благодаря ви, че отделихте част от времето си за моя блог.
Весело изкарване на празника и нека Новата Година е едно ново по-добро начало за всички нас. 
Целувки Мишел. :*


Няма коментари:

Публикуване на коментар