Блог, в който ще намерите интересни идеи за маникюр, грим, ревюта на козметика и книги, както и много други полезни и забавни нещица :)

сряда, 29 януари 2014 г.

Nail Art: Рink leopard loves St. Valentine

Здравейте приятели, :)

Днес ще ви покажа една моя любима техника за маникюри, с която обичам да експериментирам, но навярно повечето от вас я знаят, и сигурно са я правили вече, а именно приливането с гъбичка.Това е една много лесна техника, но много ефекта, която винаги е страхотна и завладяваща.

Лично на мен много ми хареса, как се получи този маникюр, съвсем като за идващия празник, който всички влюбени очакват с нетърпение, аз пък от своя страна в момента го свързвам повече с наближаващият ми изпит, който е на тази дата...

Но стига съм се отплесвала в приказки, нека ви покажа, как го направих....

Това бяха моите малки помощници..

1. Както винаги използвах заздравителя на  Perfect 3 in 1 Hardener. Нанасям го хубаво върху ноктите.Вече съм споменавала, колко много ми харесва, затова спирам до тук.

Цена: 2,10 лв. за 13мл.



2.  Farmasi Nail Enamel № 031 или 119 не знам кой точно, защото ги има и двата номера. Но това е един прекрасен розов неонов цвят. От него нанесох един слой, просто като основа, защото така или иначе, ще го наслоявам с гъбичката.

Цена: неизвестна
Продукт: 12мл.


3. И сега идва моментът на гъбичката. Използвах три цвята, които да се приливат. Това бяха.
Farmasi Nail Enamel № 031 или 119 - който посочих горе.

Flormar supershine № 38 - това е един много красив розово-лилав глитер свесен с розови и сини блясъчета. 
Golden Rose № 87 - това е един светло лилав лак, който с весе си съдържа миниатюрни златно-розовеещи  частици.




Flormar supershine № 38
Golden Rose № 87


















4. Преливайте, докато добиете наситен цвят върху ноктите си, и ако се налага, както се наложи при мен, за да наслоя хубаво последният цвят, този на Golden Rose № 87, сложих малко цвят от долната страна на гъбичката, за да оформя края на накатя.



И това е крайният резултат с гъбичката.

5. Тука вече идва и времето за малко декорация. Избрах този път да нарисувам леопардови шарки и мисля, че се получи много добре. Използвах черния лак за рисуване на Golden Rose, чиято четчица е много удобна за рисуване.

6. За малко повече блясък избрах да сложа един слой от  Catherine Arley Silky Touch № 60.
 Цена: 1,70лв.  

И крайният резултат на вече готовия маникюр. Ето и малко повече снимки.




При изкуствена светлина








Това е от мен днес, надявам се да ни е харесало и да, ви е вдъхновило. Приятен следобед от мен.

До скоро, целувки Мишел :*


Няма коментари:

Публикуване на коментар