Блог, в който ще намерите интересни идеи за маникюр, грим, ревюта на козметика и книги, както и много други полезни и забавни нещица :)

сряда, 15 януари 2014 г.

Makeup of the day: Simple nude makeup

Здравейте приятели :)

Днес ще ви покажа гримът, който си правя вече трети пореден ден, и с ръка на сърцето си казвам, че ми стана един от любимите нюд гримове. Изключително бърз и лесен е за направа, а и според мен стои много хубаво на очите.

Както се вижда на самата снимка, съм направила нещо като очна линия от сенки, за да акцентирам поне малко, както и да направя илюзията за по-гъсти мигли.





Ето и нещата, които използвах, за това гримче...

 Добавих също и малко нещата от бялата козметика, които използвам в момента...

Himalaya Herbals - Gentle Exfoliating Daily Face Wash All Skin Wash - това е един измиващ ексфолиант за лице за ежедневна употреба, който е подходящ за всеки тип кожа и пише, че отстранява мъртвите клетки и предотвратява образуването на черни точки. Засега съм доволна от този продукт, поне в областта на премахването, на черните точки на наслето.., е вярно има още тук там, някоя бледа точица, но са много по-малко. Но за този продукт, ще отделя отделна публикация, но искам първо още поне две седмици да го тествам.
Цена: 6,49лв. от ДМ. Продукта е 150мл. 

Kasy - Rose Water with natural rose oil - както вече съм споменавала, не мога без розова вода. В момента използвам тази и съм много доволна от нея.
Цена: 0,80лв. за 120мл.

Bioten - CC Cream - тези дни съм си наумила да изхабя всички тестери, които съм насъбрала и тези бяха първите. Това тестерче беше в една от кутиите на Pinks Beauty Box, и ако трябва да бъда честна, не мислех, че толкова много ще ми хареса. Идеално се слива с кожата ми и покрива, точно толкова, колкото аз искам, а това е съвсем малко(не успява да прикрие пъпчици). Тестерчето е от 2мл, но вече го използвам трети ден и имам чувството, че ще ми стигне за още толкова. Определено мисля да си го взема...
Тук може да видите, колко добре се е прелял CC Cream на
Bioten с кожата ми

Другото тестерче което изхабих беше Bioten Skin Defence, Дневен крем против бръчки - много приятна миризма, консистенция, но тука идва голямото НО... предлага се за възраст 35-45 години, а аз съм на 21. Не останах, с кой знае какви впечатления от него, но за единият път в който го използвах ми хареса.

И сега нека да пристъпим към грима... 





На клепача използвам смесица от цветовете Foxy и Bootycall от палитрата на Urban Decay NAKED 2

А в края на окото използвах Blackout също от палитрата на Urban Decay NAKED 2



За веждите използвах най-тъмния цвят от палитрата на Flormar - P045




Maybelline Volum' Express The Falsies Black Drama - се погрижи за миглите ми.

Hello Kitty гланц - омекоти устните ми.

Надявам се публикацията да ви е харесала, въпреки, че не е нещо особено...


Целувки и до скоро Мишел :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар