Блог, в който ще намерите интересни идеи за маникюр, грим, ревюта на козметика и книги, както и много други полезни и забавни нещица :)

четвъртък, 16 януари 2014 г.

Nail Art: Old Romance on the Мoon

Здравейте приятели :)

Днес ще ви покажа маникюрът, който си направих преди около седмица, но отлагах публикацията, за да видя, колко ще издържат цветовете. Е вече е четвъртък, което означава, че почти не е мръднал вече пет дена. Никога не си бях правила лунен маникюр, но накрая спонтанно реших, че трябва да се пробвам... и ето го... Лично на мен много ми харесва и ми изглежда много изискано (като маникюр с който бих пила бяло или червено вино :D ), също така е идеален за наближаващият празник :)
Общо взето това бяха и причините, за да го споделя с вас...

А сега нека да пристъпя и съм описанието му...

Това са продуктите, които използвах за този маникюр.

1. Както винаги, първо започнах със заздравителя на Perfect 3 in 1 Hardener. Използвам го от доста време и за сега съм доволна.
Цена: 2,10 лв. за 13мл.

2. За основа използвах един слой от лака на Golden Rose whit protein № 204. Това е телесен цвят лак, който имам от много време, но за жалост, не мога да ви кажа, на каква цена съм си го взела, но предполагам, че няма да има 2лв.

3. Golden Rose Fantastic color номерът отзад се е изтрил, но на едно листче отдолу пише № 27, но не съм сигурна, че е той. Това е един много интересен червен цвят, който сякаш се мени според осветлението. На слънчева светлина е кърваво червен, а на закрито и при изкуствена светлина, става почти винено червен. Много харесвам този лак. С помощта на гъвкавата му четка успях да нарисувам полукръга и след това запълних нокътя с два слоя от него, защото лака не е от най-плътните.
За съжаление и на него не знам цената, но също няма 2лв.

4. След като леко исъхна с помоща на тази четка (ако нямате, една клечка за зъби би ви свършила същата работа) изваждах едно по едно жълто-зеленикаво-оранжевите шестоъгълници от лака на Catherine Arley Silky Touch( №  отново неизвестен :( )и ги нареждах точно по средата между телесния и червения цвят, за да залича неравностите.
Цена: 1,70лв. 

5. За малко повече блясък добавих и Catherine Arley Silky Touch № 60, но само в полукръгът
Цена: 1,70лв.  

6. Накрая, за да запечатам всичко това използвах, отново заздравителя на Perfect 3 in 1 Hardener
Цена: 2,10 лв. за 13мл.

Надявам, се да сте ми разбрали шантавите обяснения.:D 
Ето и малко снимки на маникюра.
 Тук съм говорила повечко, за някои от продуктите. 
при изкуствена светлина
при изкуствена светлина











При слънчева светлина
 Забавно е нали... все едно, са съвсем различни лакове. :D








Е това беше от мен за днес. Надявам се лака да ви е харесал, и ако се чудите, защо на места е леко неравномерен ето отговора. Правих го вечерта и си легнах преди да изсъхне добре... сутринта беше ужасен, но с още един слой от заздравителя горе-долу се оправи.

А вие с какъв лак сте в момента? Ще се радвам, ако ми изпратите снимки на Facebook страницата ми :)

Целувки и до скоро Мишел... :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар