Блог, в който ще намерите интересни идеи за маникюр, грим, ревюта на козметика и книги, както и много други полезни и забавни нещица :)

петък, 24 януари 2014 г.

Dry skin - Part 1 / Суха кожа - Част 1.

Здравейте приятели, :)

Днес ще засегна тема, която допреди половин месец дори не ми беше минавала през умът.
И това беше поради причината, че допреди половин месец, лицето ми беше с нормална комбинирана, леко омазнена в Т зоната, през някои сезони кожа, но НИКОГА  НЕ Е БИЛА СУХА!!! 
И, ето какво се случи. От началото на годината се бях настроила да изпробвам, като разбира се подбирам по-леки продукти, защото знам, че кожата ми е чувствителна, но сравнително малко.

В никакъв случай в момента НЕ рекламирам продуктите, които ще посоча долу, закупила съм ги със собствени пари и никой не ми е плащал, за да пиша това. Също така нито гарантирам, че ще ви навредят нито, че ще ви помогнат, както стана с мен, само ще споделя моя опит с тях, и това, което научих за сухата кожа.

И така, в началото на месеца, се сдобих с един ексфолиант, която съм показвала вече, но не съм говорила за него. Другият продукт, ми беше останал още от предната пролет и реших да го изхабя, вместо да го хвърлям, тъй  като си беше още годен пък и исках да му дам още един шанс.
Himalaya Herbals - Gentle Exfoliating Daily Face Wash All Skin Wash 
Описание: (от Интернет)

За ежедневна употреба. Подходящ за всички типове кожа.

Билкова формула без сапун, съчетаваща в себе си нежно измиване, дълбоко почистване и овлажняване на кожата. Спомага за отстраняване на мъртвите клетки и за предотвратяване на образуването на черни точки. Обогатена с Red Lentil (Червена леща). Съдържа частици от кайсиеви ядки, които спомагат за отстраняване на мъртвите клетки и за предотвратяване на образуването на черни точки. Neem (Нийм) и Citrus limon (Лимон) съдействат за отстраняване на излишната мазнина от кожата. Aloe vera (Алое вера) има омекотяващо и овлажняващо действие. Без сапун. Хипоалергичен.

Начин на употреба: Нанесете малко количество от ексфолианта на влажно лице, масажирайте леко с върха на пръстите до получаване на пяна. Изплакнете и подсушете лицето. Използвайте два пъти дневно. Само за външна употреба! "

Моето мнение:
Дълго време се въздържах от коментари за този ексфолиант, тъй като бях с противоречиви мнения. В една от предните публикации, които бях пуснала, казах, че ми харесва, защото ми махна черните точки на нослето, и за това няма, как да си изкривя душата и да кажа не е вярно. Наистина е добър в това, премахва ги в дълбочина, но има един минус, не е за постоянно или поне моите не ги премахва трайно, защото измивайки се сутрин на вечерта те отново са пълни и забележими. Но това да му беше проблема... Лично на мен много ми изсушаваше кожата всеки пък след, като се измия с него, може би беше от лимона, които пише, че премахва излишната мазнина от кожата, не знам, но кожата ми беше, като шкурка. Както пише отгоре се използва два пъти дневно, така правих и аз веднъж сутрин и веднъж вечер борех се с него, исках да ми хареса, но уви... резултата винаги беше един и същ, още като подсуша кожата да бягам към крема за лице, който да успокои кожата ми поне малко.

Мнението на сестра ми: 
Сестра ми е с нормална кожа, и когато го използва няма нито едно оплакване, даже и харесва, което ме довежда до мисълта, че този продукт действа така, само при по-чувствителна кожа. 

НЕ съдържа парабени.
Цена: 6,49лв. от ДМ. Продукта е 150мл. 

---------------------------------------------------------------------------------------

Bilka Aqua хидратиращ гел за измиване на лице 

Описание: (от Интернет )

Гел за измиване на лице 100 % Aqua Natura

Формула за максимално хидратиране на кожата на лицето с екстракт от краставица и пъпеш
Козметичен ефект:
Гелът измива по-нежно кожата на лицето от обичайните миещи средства, без да я дразни и изсушава.
Съдържащите се в екстракта микроелементи, аминокиселини, витамини С и В1 и антибактериален агент не нарушават водния баланс на кожата и дълбоко я овлажняват и дезинфекцират.
С релаксиращ аромат за виталност и тонус.
Резултат:
Утолява жаждата на кожата и я зарежда с енергия през целия ден! За всеки тип кожа!




Знам, че много от вас, харесват този гел, но аз съм от тези, които не го. Така и не можах да намеря нещо, с което да ми допадне. Опитвах, как ли не, но уви... кожата ми го отблъсваше и ставаше опъната.
Използвах го, преди да нанеса ексфолианта на Himalay. Може би самите продукти не се харесаха един друг, не знам но след две седмици някъде след ежедневната им употреба,( и да отбележа НАНАСЯХ ГИ МНОГО ВНИМАТЕЛНО, НЕ ГИ ВТРИВАХ ДО ПОЧЕРВЕНЯВАНЕ НА КОЖАТА), забелязах, как на някои места кожата леко се е залющила, като от слънцето, когато кожата ни се отлепя, не чак толкова агресивно, но на малки люспички, а всеки път, като изпънех кожата на челото си имах чувството, че на него има засъхнала маска, която опъва кожата ми. 

Съдържа ПАРАБЕНИ!
Цена: Доколкото знам, вече се предлага в нова опаковка, но цената сигурно отново е към 3-4 лв.

 -------------------------------------------------------------------

Нещо подобно се случи и с мен, като от тези снимки, само че по-силно забележимо.Кожата ми ставаше ужасна и не знаех, какво да правя, защото това не ми се беше случвало преди. Спрях горе посочените продукти и се насочих към кремовете, за да спра това, което се случваше.
снимките са от Интернет

------------------------------------------------------------------------------------


Bilka Крем за лице Хидратиращ 24 ЧАСА

Описание  ( от Интернет)

Комбинация от ценни 100% натурални и органик активни съставки, сертифицирани за чист биопроизход, с доказана ефективност и безопасност.
Ново поколение BIO Крем за лице с дълготраен хидратиращ ефект. Съдържа натурални съставки, които ефективно стимулират естествените процеси на регенерация, осигуряват дълготрайна 24-часова хидратация на кожата, подобряват структурата и изглаждат тена. Ежедневната употреба на крема повишава еластичността на кожата и създава усещане за здрава и сияйна кожа.
Активни компоненти и действие: FUCOGEL – революционна съставка на биотехнологиите. Мек полизахарид, който осигурява дълготрайна 24-часова хидратация като образува защитен филм с висока влажност.
Органик ЕКСТРАКТ от гроздови семки, сертифициран от ЕСОСЕRT – мощен антиоксидант. Укрепва колагена и еластина в кожата на лицето, подобрява структурата и придава младежки вид. Натурално масло от гроздови семки – стяга, уплътнява и повдига, защитава кожата от стареене, като я подмладява и изглажда.
 Натурално масло от Шea – защитава и заздравява кожата, с високо съдържание на вит. А, D, E и F, стимулира синтеза на колаген и спомага за по-доброто попиване на крема. Съдържа естествен UV филтър срещу вредното въздействие на околната среда. Натурално бадемово масло – подхранва, успокоява и омекотява кожата.
Начин на приложение: Кремът се нанася върху измитото лице, с леки кръгови движения, като се щади областта около очите. Кремът леко попива и е възможно веднага нанасяне на грим. За максимален ефект преди употреба на Хидратиращ крем за лице се препоръчва почистване на лицето с Хидратиращ гел-скраб BILKA upgrape BIO certified.
БЕЗ ПАРАБЕНИ
БЕЗ СИЛИКОНИ
БЕЗ ОЦВЕТИТЕЛИ
Мое мнение:
 Имах големи очаквания за него, но уви и той не успя да ми помогне. Щом бъде нанесен, ако е сложено повечко и движенията са по-бързи става бял и отнема 2-3 минутки докато попие в кожата, но когато попие все едно, че го е нямало, не хидратира нито облекчава сухата кожа. Пробвах да го нанеса и само с потупващи движения, тогава се задържа повечко на кожата, но отново не я хидратира добре.

Мнението на сестра ми:
Както вече казах, кожата на сестра ми е нормална. Когато тя си го нанесе, кожата й става много мека и приятна на допир, вижда се как крема си върши добре предназначението. Което отново ме навежда на мнението, че и този продукт, е за нормална кожа.

Цена: 6,49 лв. за 40мл продукт.

------------------------------------------------------------------------------------

Бочко - Крем при подсичане и кожни раздразнения с екстракт от смрадлика.

Описание: (от Интернет)
Подсичането е често срещан проблем, при новородени и деца до една година.  Индикации за това са зачервени участъци и ситни пъпчици по кожата в гънките около зоната на пеленките. Бебешкият крем БОЧКО съдържа две от най-ефикасните съставки срещу кожни раздразнения – екстракт от смрадлика и цинков оксид. Ароматът на крема е деликатен и хипоалергичен.
  • Подсушава
  • Предпазва от възпаления
  • Заздравява деликатната бебешка кожа
Приложение: 
Почистете добре кожата. Нанасете тънък слой от крема с леки кръгообразни движения. Използвайте при всяка смяна на пеленките.
Бебешкият крем против подсичане БОЧКО е подходящ за всяка възраст при:

  • Кожни  раздразнения
  • Рани
  • Обриви
  • Акне
  • Oжулвания
  • Изгаряния

Мое мнение: 
Всички знаем нашия малък приятел Бочко, той ми е помагал за доста раздразнения, и мислех, че и тук ще ми помогне, но този път не успя. Как да го кажа, за вечерта заглажда положението, но на сутринта кожата отново е с неприятните сухи кожички, може би е зареди подсушаващото му свойство, което съдържа, но видях чак снощи.
Цена 1,97лв. за  40 мл. продукт. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Със всички тези кремове, реших и да сменя мицеларната вода, знаех ли можеше да ми помогне.
Взех тази на:
Garnier Micellar Cleaning Water - приятна за нанасяне, нямах никакъв проблем с нея до вчера, догато ми запари около носът. Засега нямам по-голямо мнение за нея, но имам въпрос и ще се радвам, ако ми отговорите.
На вас случвало ли ви се е това с нея?
----------------------------------------------------------------

И след тези неуспешни опити да овладея положението, започнах да се ровя из Интернет. Прочетох безброй статии, и се бях спряла на хидратиращия крем на Bioderma, но цената ме възпираше, защото беше голяма, а аз не знаех, дали ще ми подейства и затова потърсих продукти от по-достъпни цени. Разглеждах ли разглеждах и се спрях на серията на Nivea с розовите продукти за суха и чувствителна кожа. Серията съдържа пяна за лице, почистваща емулсия за суха и чувствителна кожа, тоник за суха и чувствителна кожа. В серията има още няколко неща, но аз се спрях на тези, но като за начало си взех само това:
Надявах, се да ми помогнат, защото се чувствах вече неудобно от тези малки изсъхнали люспи кожа по лицето си.

Nivea aqua effect Sanftes Reinigungsmousse - това е една успокояваща почистваща пяна за суха кожа. Разглеждайки сайта установих, че моята е  различна пяна от тази, която е в сайта им тук. Мисля, че са еднакви, но тази е по-новият вариант зареди надписа NEW... , но както и да е,  преминавам към продукта.

Много ми беше интересно, как тази течност, ще се превърне в пяна, но останах приятно изненадана от гъстата пяна, която произвежда машинката в помпичката. Лично на мен, за да я нанеса плътно и хубаво на лицето си ми трябват 2-3 натискания на помпата. Първият път, докато я използвах почти нищо не усещах докато разнасях внимателно пяната по лицето си, търках с върхът на пръстите си около минута и след това, като леко намокрях ръката отново с търкащи движения започнах да отстранявам пяната(не обичам  да пълня шепи с вода и така да мия лицето си, предпочитам този вариант, по-бавен е но, имам чувството, че кожата така се мие по-добре). И миейки усетих, как тези мъртви изсъхнали кожички, се махат като кир от лицето ми. Не мога да го обясня по друг начин, те буквално се махаха заедно с пяната и оставиха след себе си новата здрава кожа. Бях много изненадана, и измих лицето си още два пъти, като всеки път излизаше нещо. Няма да лъжа, имаше още сухи местенца, но бяха значително намалели и много се радвах.
Ето в момента само тук ми останаха, но както се вижда са много малко забележими, а преди бяха почти по цялото лице. За съжаление, нямам снимки от тогава, защото хич не бях в настроение за снимки в онзи момент.



















Много съм доволна от тази пяна, и мисля, дори след като кожата ми се оправи да продължа да я ползвам, въпреки, че изобщо не е икономична. 
Цена: 7,49 лв. за 150 мл продукт.


Следващото мое спасение се оказа най-известния продукт на марката.

Nivea Creme универсален крем-няма да говоря много за него, защото всички знаем, колко е хубав. Преди години го ползвах, но ми дойде прекалено мазен, но сега нанесен вечер, на сутринта имам много мекичка и пухкава кожа.

След като го изхабя мисля, да ползвам, някой хидратиращ крем на Nivea. 

Цена: 1,69лв за 30мл продукт.


-----------------------------------------------------------------------------------------

Отново искам да спомена, че по никакъв начин не рекламирам марките, които изброих.Всичко съм КУПИЛА СЪС СОБСТВЕНИ СРЕДСТВА. Просто посочвам, ужасните щетите които ми нанесоха някои от тях и райското спасение да което ме доведоха други.

От всичко случило се научих едно: ТРЯБВА ВНИМАТЕЛНО ДА ПОДБИРАМЕ ПОДХОДЯЩИТЕ ПРОДУКТИ ЗА НАС. Всеки има своя собствена, универсална кожа и не винаги, това, което четем ще се случи и на нас, след като използваме дадения продукт. 

Надявам се да съм ви била полезна с тази публикация.

До скоро, целувки Мишел.:*

Няма коментари:

Публикуване на коментар