Блог, в който ще намерите интересни идеи за маникюр, грим, ревюта на козметика и книги, както и много други полезни и забавни нещица :)

четвъртък, 2 януари 2014 г.

With me during the holidays

Здравейте, приятели :)

Как сте в този мразовит и студен зимен ден? Надявам се да сте добре. Аз вече започвам да стягам багажа към Бургас и докато оправях някои от нещата, ми дойде идеята да ви покажа, какво бях взела заедно с мен в родният ми град по време на ваканцията. Не е много, но ми беше напълно достатъчно.

Е да започваме...
Започвам първо с Бялата козметика, но няма да навлизам в подробности, защото за повечето от продуктите съм си набелязала да си имат собствена публикацийка.

Byphasse - Мицеларна вода за почистване на грим. Лично аз съм изключително доволна от този продукт, не ми дразни на очите, нито на кожата. Маха ми целият грим(дори идеално се справя с водоустойчивата гел очна линия на Essence, а тези които са я ползвали знаят, колко трудно се отстранява). Това, което ме дразни, е че капачката на продукта се омазнява от самата вода(което е изключително странно, защото не съм забелязала продукта да е мазен) и другото е това, че оставя някакъв странен филм върху лицето, но иначе водата си е 6 точки.И последно, но не и по важност е това, че е супер икономичена,
взех си я на 23 Октомври и до момента съм изхабила малко повече от половината шишенце, а я използвам почти всеки ден.
Предлага се в опаковка от 500мл. 
Цената, за която аз я взех беше 8,78лв. от Ивис.

Byphasse - Лек тоник за лице без алкохол, с розова вода. Ако трябва да бъда честна взех си този продукт, само зареди обещаната розова вода в него. От началото много ми хареса, но в последно време, след като я използвам имам чувството, че ми изсушава кожата, което е странно защото е тоник за лице все пак.
Предлага се в опаковка от 500мл.
Цената, за която аз си го взех беше 5,48лв, но мисля, че в Ивис имаха намаление, защото като гледам сайтовете цената варира все към 10лв.

Kasy - Розова вода с натурално розово масло. Сега е момента да ви споделя, че не мога да живея без розова вода. Тя е неизменен спътник в грижата ми за лицето.Тази е много добра и сякаш наистина спомага повече за почистването на порите, както е посочено в предназначението й.
Тази е в опаковка от 120мл.
Цена: 0,80лв



Garnier Intensive 7 Days обновяващ крем за ръце за суха и увредена кожа с мед. Пристрастена съм към аромата му, невероятно нежен, а ръцете след него стават изключително гладки. Много съм доволна от него, особено сега в тези студени дни. 
Предлага се в опаковка от 100мл.
Цената, за която аз си го взех беше 4,98лв. от Ивис.

Hello Kitty гланц. Това ми е един от любимите гланцове, всъщност беше на сестра ми, но... е малко й го взех :D, но за мое оправдание ще кажа, че просто не успях да му устоя... толкова е сладък... Доволна съм от него, но не е нищо особено, добре овлажнява устните ми и много обичам да го нося вечер, защото на сутринта устните са ми много пухкави от него.
Взех си ги от Lilly-то и цената мисля, че беше около 5лв. ако не се лъжа.

Крем Здраве лека формула с цинков оксид . Не мога да си намеря крем за лице и това е, толкова години изпробвам, какво ли не, но винаги се връщам към този крем. Единственото, което ме дразни е, е че омазнява лицето, ако съм сложила малко повечко, но иначе, както всички знаем Здраве си е Здраве.
Предлага се в опаковка от 40гр.
Цената е около 2,50лв. 

Памучни тампони Lilly. Това са вторите ми любими тампони за почистване на грим, харесва ми това, че сякаш са пришити в крачтата си. Но най-много ми харесва  това, че  не се разделят, както другите.
Взех си ги от Lilly-то за  2,39 лв. 100бр.





  И сега към Декоративната козметика...


Urban Decay NAKED 2 - Ползвам си я почти ежедневно и съм много доволна от нея. Беше ми подарък, и не съм я купувала аз, но доколкото знам цената й варира около 80лв.

Flormar - P045 - Какво да кажа друго освен, че я обожавам, както всички, които я притежават. Това е една от най-добрите палитра с неутрални цветове, която всяка жена трябва да има според мен.
Палитрата съдържа 4 цвята.
Цената и варира около 4-5лв. в зависимост от къде ще я вземете.

Essence gel eyeliner 01 Midnight in Paris - любимата ми гел очна линия, която имам от две години близо. Не помня някога да ме е разочаровала, вече малко се е сгъстила, но няма как. Много си я обичам и ми е много мъчно за нея.




Wet and Wild shimmer llluminating powder brush - 11 White Glow - Това малко приятелче, беше в кутията на Pinks за Декември-Януари и беше единственото нещо, което ми хареса от нея освен картичката, но като оставим това последното, много харесах този продукт. Всъщност това трябва да е пудра, но аз го използвам като сенки, защото не мога са си се представя да си сложа този блясък на лицето... както и да е. Истината, е че страшно много ми напомнят на любимите ми прахообразни сенки от преди години и щом ги видях... и дзън хиххи. Няма да говоря повече, за тях, защото мисля да си им посветя цяла публикация в която да покажа и другите, който не смея да изхвърля, че страшно много си ги обичам.

В опаковка от 3,7гр. са, но цената не мога да ви кажа в момента, ще я потърся и ще я спомена в поста, който ще е за тях.


Essence Breaking Dawn C02 - Renesmee Red -това симпатично гланцче беше част от лимитиратана серия на Essence озаглавена Breaking Dawn. От началото не го харесах много много, зареди едрите златно-зеленикави частички, но в последно време доста често го използвам, остана ми вече едва половината шишенце, но... честно казано не съжалявам много.
Цената беше към 5лв.

Maybelline Volum' Express The Falsies Black Drama  - спиралата с "дантелата", така и викам аз хиххи... както с всяка спирала на марката, от началото не се разбираме, а после ставаме неразделни. Харесва ми четчицата, разделя ми хубаво миглите и ги извива добре, но съм си наумила, че следващата ще е  The Rocket. 

Цена от Ивис - 13,98лв.



DUO adhesive - най-доброто лепило за мигли! Много съм доволна, имам и това в черно, но прозрачното ми е любимо
Подарък ми е и не знам, колко струваше. 

Това бяха миглите с които бях на Нова Година, е не с всички хихи :D , беше една и то разрязана на две, така най-много обичам да ги нося. 
Взех си ги от Ибей №218А. Мисля, че нямаха 5лв., което е повече от добре за 10 чифта мигли. 

Perfect K28 - много красив тюркоазен цвят, с който исках да съм на Нова Година, но уви забравих да си го сложа :D
Perfect 3in1 Hardener - любимият ми заздравител за нокти. Използвам го от близо година, но не мисля да го сменям с друг... поне за сега.






Е най-накрая му се видя и края на това двучасово писане и редактиране на снимки. Приятна вечер от мен, надявам се да ви е харесала публикацийката. 

Целувки Мишел :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар